امیر سرتیپ نوذر نعمتی: شاهد انقلاب عظیمی در حوزه آمادگی رزمی، تحرک و توان دفاعی در نیروی زمینی هستیم

 

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده این نیرو ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارزنده امیر سرتیپ علی جهانشاهی گفت: امروز در حوزه تحرک در سطح رسته های نیروی زمینی ارتش به ویژه در تجهیزات و ادوات فوق سنگین رشد قابل ملاحظه ای را شاهد هستیم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: تحرک و کارآمدی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا در سطح یگان های نظامی است و امروز با همت تمامی فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی شاهد انقلاب عظیمی در حوزه آمادگی رزمی، تحرک و توان دفاعی هستیم.
وی با اشاره به این که توان رزمی و دفاعی نیروی زمینی ارتش در سه سال اخیر رشد قابل ملاحظه ای را داشته است افزود: نیروی زمینی ارتش کارهای زیر بنایی بسیار عظیمی را در حوزه های مختلف و در تمامی رسته ها آغاز کرده است و در حال حاضر به درجه ای از توانمندی رسیده است که می تواند در کم ترین زمان ممکن ادوات و تجهیزات فوق سنگین را به هر نقطه ای از کشور که نیاز به حضور داشته باشد، اعزام کند.
امیر سرتیپ نعمتی به برگزاری دوره های متعدد آموزشی در ایام کرونایی در سطح نزاجا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر چهار دوره مهم نیرو مخصوص در مناطق مختلف کشور درحال اجراست که از نظر نیروی انسانی و تجهیزات در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.
 وی همچنین ادامه داد: امروز تیپ های واکنش سریع، متحرک هجومی، مکانیزه، زرهی، هوانیروز و پهپاد و .. با تمام قدرت، اجرای ماموریت می کنند و در هر منطقه ای از کشور که نیاز باشد حاضر شده و در تامین امنیت گام های بلندی را برداشته اند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تحریم دشمنان را یک فرصت مهم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بدانند که امروز فرصتی برای عرض اندام آن ها در منطقه نیست، ما امروز قدرت برتر نظامی منطقه هستیم و رسیدن به این جایگاه را مدیون تدابیر هوشمندانه و خردمندانه ولی امر مسلمین جهان هستیم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1399 | 8:58 PM | نويسنده : احمد |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.